Optimizare SEO in 2023 – iata ce ar trebui sa faca agentia ta de marketing

Algoritmul care ghideaza tehnicile si strategiile de optimizare SEO, anume algoritmul Google, este intr-o continua schimbare. Acest algoritm are un singur scop in prezent – anume de a oferi utilizatorului o experienta cat mai buna atunci cand realizeaza o cautare.

In trecut, totusi, lucrurile erau putin diferite. De exemplu, pana la o anumita actualizare a algoritmului, Google nu penaliza website-urile care pur si simplu traduceau articole de pe un website si le publicau pe altul. Probabil inca exista agentii sau specialisti care fac acest lucru!

Iata care sunt aspectele esentiale privind optimizarea SEO in 2023, implicit aspecte pe care agentia ta de marketing ar trebui sa le aplice.

Experienta, autoritate si incredere – EAT

Principiul EAT are in vederea experienta, autoritatea si increderea de care da dovada un website. Aceste trei lucruri, la valorile cele mai inalte, ofera o experienta a utilizatorului pe care Google nu o poate ignora. Rezultatul principal este pozitionarea website-ului respectiv in primele pagini sau rezultate ale cautarii.

Conform Google, acest principiu este aplicat in mod activ la nivelul fiecarui pagini de rezultate. Experienta, autoritatea si increderea pot fi imbunatatite cu ajutorul urmatoarelor lucruri:

  • Backlink-uri pe website-uri cu autoritata in domeniul/nisa websiteu-ului tau. Daca vinzi sucuri naturale, de exemplu, un link venit de la un website care face recenzii acestui tip de sucuri va contribui la autoritatea si increderea website-ului tau.
  • Totodata, chiar si mentiuni ale brandului tau sunt de mare ajutor. Acesta este motivul principal pentru care nu trebuie sa ignori serviciile de branding digital in 2023. Procesul de optimizare SEO este doar inceputul – dupa ce principiile SEO sunt aplicate website-ului tau, vei trece la email marketing, branding, social media si Google Ads, printre altele.

Local SEO va deveni o unealta prima in promovarea SEO

Cautarile la nivel local devin din ce in ce mai importante. Pana si campaniile Google Ads sunt acum realizate strict la nivel local pentru a reduce din costurile fiecarui anunt si pentru a garanta faptul ca fiecare click pe o reclama vine de la un potential client si nu de la un utilizator dintr-un alt oras sau tara.

Local SEO devine si o unealta importanta in definirea autoritatii brandului tau. Acest tip de optimizare SEO iti ofera posibilitatea de a crea un profil business pentru afacerea sa, aceasta aparand ca si o entitate in rezultatele Google.

Credeai ca doar afacerile globale beneficiaza de acel panou lateral cu logoul lor si informatii esentiale despre acestea?

Nu! Ai nevoie doar de un specialist in local SEO care sa poate puna la punct sectiunea respectiva si afacerea ta va deveni una profesionista!

Dupa cum poti vedea, procesul de optimizare SEO este incredibil de complex – structura unui website, folosirea de cuvinte cheie si crearea de continut scris sunt astazi doar lucrurile de baza. Acestea iti mentin traficul la volum mare, dar nu iti pot garanta imbunatatirea acestuia sau realizarea de conversii.

Ai nevoie de servicii complete de optimizare SEO, precum serviciile oferite de catre agentia de marketing digital The Markers! Cu ajutorul celor 10 ani de activitate in domeniul digital, expertii The Markers stiu cum sa-ti duca afacerea in top!